Sunday, May 30, 2004


Pictures from Copenhagen, COmWorks
ComWorks 040521

2 comments:

Teresa Preda Peacock said...

Hej Mimmi, din mas-syster fran nittio talet har!

Hur mar DUUUU? Vad snygg, lyckad och framgangsrik du verkar. Skitroligt! Jag ar verkligen helt impad.
Hoppas du mar bra och trivs pa Gotland och med allt du gor.

Jag har (karriarmassigt) fortfarande inte hittat hem sa jobbar pa en personalavdelning for ett Skottskt foretag i offentliga sektorn just nu. (Hej och ha)

Bor fortfarande i "Eddan" och gifte mig med en krullig Australienare 2003.
Han ar chef for tva stora backpacker-hostels sa vi bor i en stor personalvaning med tradgard och en svart lurvig katt som heter Lakrits.
Planen ar att flytta till Australien "typ snart" men det verkar ta tid....he he.

Kommer till Stockholm 21 April for 100%ig "catch up" sa om det passar dig, sms:a garna.
Mitt nr ar: 0044 7779 11 99 09

STOR kram sa lange!
Teresa..

Mirjam Palosaari-Eladhari said...

Teresa!!! Måssyster!!! Hade ett ögonblick av ren lycka när jag fick ditt meddelande!
(en-vingat flaxande är inte alls samma sak!)
Jag kommer att vara i stockholm just den veckan - så vi kan träffas! Måste vara ödet. Men du har ju inte pluttat in din email adress i meddelandet!?
kraaaam
mimmi